Cheminiai vertikalūs siurbliai VKC

FTI

Vertikalūs išcentriniai VKC serijos siurbliai yra sukurti panardinti siurblį į skystį, tokiu būdu, kad motoras liktų virš skysčio. Pusiau panardinamas cheminis siurblys naudoja specialias struktūrines medžiagas ir techninius tirpalus, kurie leidžia atsispirti cheminei atakai, ne tik iš vidaus, bet ir iš išorės. Siūlome hermetiškus, pusiau panardinamus siurblius su magnetine mova ir siurblius su mechaniniu sandarikliu. 

Vertikalūs pusiau panardinami VKC serijos siurbliai su magnetine pavara, surenkami su retosios žemės neodimo magnetais barono ir geležies lydinyje. 

Neužplombuoti siurbliai su sandariomis kolonomis neturi pagalbinio darbo rato siurbimo. Tam, kad išvengti aeracijos, burbuliukų susidarymo ir nepageidaujamo išmetimo į orą. Siurbliuose nėra veleno guolio kontakto su produktu. 

Dėl galimybės dirbti „sausai“, siurblys nebūna pažeistas net jei nėra skysčio bake. Išlieti komponentai su sandarinimo žiedu, neleidžia skysčiui ir garams patekti į variklį ir į kitą sujungimo pusę. 

Sudėtinis korpusas su 1-8 papildomomis dalimis, leidžia nuosekliai didinti korpusą. Taip suteikiama galimybė siurblį surinkti nuo 30cm iki 152cm ilgio.  

Nesandarinti, vertikalūs, daugiaetapiai VKC serijos siurbliai yra skirti:

  • Apdorojimui, purškimui, iškrovimui ir transportavimui skysčių su aukštu slėgiu ir žemais srauto greičiais
  • Filtracija/ dengimo cirkuliacija, ėsdinimas/ Spausdintinių plokščių plovimas
  • Vandens ir dujų priežiūra
  • Laboratorijos, farmacija, nuotraukų spausdinimas

Techninė charakteristika

  • Didžiausias našumas: iki 12.6 m3 /val.
  • Paklėimo aukštis: iki 12 m.v.s.
  • Didžiausias slėgis: iki 4 bar
  • Didžiausia temperatūra: +60°С
  • Pagaminimo medžiagos:
  • - Korpusas: korozei atsparus polipropilenas
    •  O- žiedai: guma
    •  įvorės: karbonas, keramika ar Teflonas

Tipiški siurbiami produktai:

  • Hidroksidas ir sodos hipochloridas
  • Sieros, druskos ir azoto rūgštis
  • Koroziniai mišiniai, tirpikliai, nuotekos

VKC serijos siurblių bruožai:

  • Magnetinė jungtis su varikliu, sandarikliai nebūtini
  • Naudojimas retų žemės magnetų
  • Mažas energijos suvartojimas
  • Daugiaetapis dizainas leidžia naudoti skirtingų dydžių darbo ratus
  • Elementų kintamumas
  • VKC sandarinta kolona neleidžia, burbuliukų atsiradimui, guoliai nesušlampa
  • „Draugiškas“ dizainas